Вихід нового українського продукту для допомоги бізнесу

Що пропонують CRM-системи?

Ці системи були створені в першу чергу, щоб дозволити власникам бізнесу (в основному у сфері послуг) швидко та зручно збирати, сортувати та зберігати дані про клієнтів. Це значно полегшує спілкування між компанією та її цільовою аудиторією. Згодом з’ясувалося, що збір даних є ефективним маркетинговим інструментом, тому програми продовжували вдосконалюватись і додавати все більше і більше цінних функцій, доки не перетворилися на те, що ми знаємо сьогодні. Перше завдання барбер-салону – привернути клієнтів, утримати їхню увагу. Проте набагато складніше завоювати та зберегти їхню довіру. CRM-програма може бути корисною на кожному з цих етапів. Як і для більшості підприємств індустрії краси, запис на прийом через Інтернет вже не так конкурентна перевага, як необхідність.

Використання програми бронювання у барбершопі.

Ці системи були створені в першу чергу, щоб дозволити власникам бізнесу (в основному у сфері послуг) швидко та зручно збирати, сортувати та зберігати дані про клієнтів. Це значно полегшує спілкування між компанією та її цільовою аудиторією. Згодом з’ясувалося, що збір даних є ефективним маркетинговим інструментом, тому програми продовжували вдосконалюватись і додавати все більше і більше цінних функцій, доки не перетворилися на те, що ми знаємо сьогодні. Перше завдання барбер-салону – привернути клієнтів, утримати їхню увагу. Проте набагато складніше завоювати та зберегти їхню довіру. CRM-програма може бути корисною на кожному з цих етапів. Як і для більшості підприємств індустрії краси, запис на прийом через Інтернет вже не так конкурентна перевага, як необхідність.